Θέαμα Τρελό

Όλα για λίγο.

Να εισπνέω τον ίδιο φόβο,

κάθε στιγμή

που χάνω το κορμί μου

σε ένα παγκάκι ενός πεζόδρομου.

Όλα μέσα μου,

κρατάνε μονάχα λίγο.

Δέρμα ανοιχτό,

για να χωράνε

όλες οι λύπες

και όλοι οι άντρες

που με βλέπουν

σα μια πρόκληση.

Όμως μετά τον καφέ μου,

φεύγω.

Όπως έκαναν όλοι αυτοί

που έμπαιναν με μανία στη ζωή μου.

Σα να μην ήμουν ποτέ

– εγώ –

αυτή που τη πρωταγωνιστούσα.

Θέαμα τρελό.

Να με κοιτάζω για λίγο,

κι' ύστερα ο πανικός

να με κυριεύει.

Να περνάνε τα χρόνια

και ‘γω να μένω εδώ.

Όλα αυτά μέσα μου,

κρατάνε μονάχα λίγο.

της Παναγιώτας Γιώτη

Η Παναγιώτα Γιώτη ζει σε μια επαρχία, στα Ιωάννινα. Γεννήθηκε μια μέρα του Δεκέμβρη του έτους 2002. Ασχολείται με την αισθητική και τα τελευταία χρόνια, γράφει ποιήματα. Της αρέσει να γράφει σε όλες τις στιγμές της ζωής της, αλλά περισσότερο, όταν νιώθει λυπημένη. Όπως λέει «όταν νιώθεις έτσι, σίγουρα έχεις πολλά να πεις στο χαρτί». Ένα από τα πιο σημαντικά όνειρα της, είναι να μη πάψει ποτέ να ονειρεύεται.

Τα δικαιώματα της φωτογραφίας ανήκουν στη Google.

 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σας ευχαριστούμε! Το σχόλιο σας καταγράφηκε!

Startup Οικοσυστήματα: Αποτελούν το μέλλον της Επιχειρηματικότητας;

Την τελευταία δεκαετία παγκοσμίως και ιδίως στην Ελλάδα περίπου από το 2015 και μετά ακούμε και διαβάζουμε πολλά σχετικά με την Νεοφυή Επιχε...