Ασυμφωνία

Η έμπνευσή μου για το ποίημα

Γράφω από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου. Κλισέ, το ξέρω μα είναι αλήθεια. Όχι δεν έγραφα ποίηση από μικρή ούτε έχω κάτι εκδόσιμο από την “ποιητική συλλογή” της πρώιμης εφηβείας μου. Μα οι λέξεις πάντοτε με μάγευαν. Ακόμα και πριν μάθω να γράφω, οι λέξεις έπαιζαν στο μυαλό μου. Τους έδινα σχήμα, χρώμα και πνοή. Κι ας μην ήξερα πως μοιάζουν! Στο κεφάλι μου χόρευαν διαρκώς, έφτιαχναν ιστορίες από άλλους κόσμους, μου έκαναν παρέα στις μοναχικές στιγμές μου.

Καμιά φορά όμως οι λέξεις μου παίζουν ύπουλα παιχνίδια. Μου κρύβονται σαν πεισματάρικα παιδιά και εκεί που είμαι πάνω σε οίστρο έμπνευσης, εκεί ξεγλιστρούν απ’το μυαλό μου. Την Ασυμφωνία την έγραψα μια φορά που με είχαν εκνευρίσει πολύ με τα τερτίπια τους.

Άλλες τις σκεφτόμουν μα δεν χρησίμευαν για το ποίημά που ήθελα να χτίσω και άλλες καθόλου δεν με επισκέπτονταν. Αυτή λοιπόν είναι μια προσπάθεια να τους υψώσω το ανάστημά μου και να τους δείξω πως πολύ με θυμώνουν κάποιες φορές.

Όπως καταλάβατε λοιπόν, οι λέξεις για εμένα είναι ζωντανές, η κάθε μια έχει δικό της χαρακτήρα. Είναι το κέλυφος των συναισθημάτων και των σκέψεών μου, τα βάζουν σε σειρά.

Συχνά

θλίβομαι για λέξεις

που μείναν αχρησιμοποίητες.

Πέρασαν απ’του μυαλού το σπίτι,

επισκέπτες της μιας νύχτας.

Ήρθαν για τσάι και συμπάθεια

μα συμπάθεια μεταξύ μας καμία.

 

Σα μαλωμένες

χωρίζουμε, δικά μου

και δικά σου.

 

Δικά σου

ειν’ τα σύμφωνα

που συμφωνία δεν κάνουν

αραδιασμένα σε χαρτί,

κενά νοήματος.

 

Τα φωνήεντα για εμένα άστα

Που θέλω δυνατά να ηχούν οι λέξεις.

 

Χαρούμενοι ήχοι

πάνω σε λευκό λιβάδι.

της Κατερίνας Νικολάου

Σύντομο Βιογραφικό της Συγγραφέως

Η Κατερίνα Νικολάου γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αθήνα. Είναι απόφοιτος του τμήματος Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Η ποίηση είναι η κινητήριος δύναμή της, γράφει για την σωτηρία της ψυχής της. Η έμπνευση την βρίσκει στις πιο πεζές στιγμές και τις χρωματίζει με στίχους πολύχρωμους. Είναι ιδρύτρια του λογοτεχνικού ιστολογίου Write my Mind. Αγαπημένοι της ποιητές ο Τίτος Πατρίκιος, η Sylvia Plath, ο Seamus Heaney και η Maya Angelou.

Τα δικαιώματα της φωτογραφίας ανήκουν στην ιστοσελίδα: https://cutt.ly/mjPY3Ae

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σας ευχαριστούμε! Το σχόλιο σας καταγράφηκε!

Startup Οικοσυστήματα: Αποτελούν το μέλλον της Επιχειρηματικότητας;

Την τελευταία δεκαετία παγκοσμίως και ιδίως στην Ελλάδα περίπου από το 2015 και μετά ακούμε και διαβάζουμε πολλά σχετικά με την Νεοφυή Επιχε...